2009-06-10

Tipu olang ka!

Gua buka email, dari Mybank2u Business.. gua pun klik~

Gila penipu..gua mana ada akaun Maybank!
Nak tipu pun agak2 la.... Ayam tol~

P/S: penipu besar makin ramai sekarang, cesssssss!

4 jeritan:

wahida said...

seriyes ko tade Maybank akaun? ish. ish. tipah tertipu la ni? heh.

The Zulus said...

tak pernah ada sepanjang hidup aku...

Hazri said...

memang banyak phishing ni... lagi2 maybank2u... hati-hati la.. tp penipu ni mmg x reti menipu la, nk tipu buat la research dulu - org yg nak ditipu tu ada ke x akaun maybank... nak jadi jahat sangat, otak xnak pakai... camne nak berjaya dalam dunia jenayah... kasi malu mak bapak diorang je.. hahahaha!

The Zulus said...

hahaha.. aku setuju. Ada ke hantar kat orang takde akaun. Kalau aku jumpa org hantar email kat aku nih, mau aku "sekolah" kan dia...