2009-05-27

Taman Tasik Shah Alam

Sape tak kenal Taman Tasik Shah Alam, budak2 UiTM mesti tau tempat nih. Dekat je ngan UiTM. Sabtu lepas tetiba isteri gua kata nak jalan2 kat Taman Tasik, nak excercise kunun2.

Gua kebiasaanya pada hari sabtu lagi suka dok umah tido. Tapi dek kerana si isteri ingin excersice gua menurut saja.






Lama tak menapak kat Taman Tasik, dulu time gua masih student banyak kali gak la gua menapak kat Taman Tasik, tapi masa matrik je la, masa tu tak tau ape benda pon. Nak pegi kompleks PKNS naik BAS MINI PINK KALER atau menapak lalu TAMAN TASIK. Sekarang mana ada dah BAS kaler pink tu dah jarang nampak? atau memang dah tak wujud?

P/S: Gua sempat juga merasa BAS Uitm kaler hijau...

5 jeritan:

LindaWifey said...

saje je nak mengimbas kembali memori lama zaman2 di uitm.sekali sekala amik angin best gak....

Marliza Radzi said...

bas mini kaler pink kan dah dihapuskan penggunaannya.

The Zulus said...

marliza radzi: owh, ye ke? patut dah tak nampak...

wahida said...

apsal aku boleh terlepas entry ko ni ek? tapi aku tahu ko gi exercise dgn Linda.

owh, YM rupanya. hiks!

The Zulus said...

yup, entry ni lambat sket.. muahahha!