2009-02-14

Gua vs Encik Doktor

"gua kena gastric"

Semalam memang menyeksakan, gua kena pegi klinik sebab gastric gua datang secara tiba-tiba setelah sekian lama menyepi! Gastric semalam memang teruk sampai gua berpeluh sebab sakit tahap tergolek-golek kat lantai!

Bertapa teruknya gastric yang gua rasa semalam menyebabkan gua terpaksa pergi ke klinik 2 kali. Kali pertama pada pukul 3 pagi dan kali kedua pada pukul 5 pagi, semuanya gara-gara ubat yang encik doktor bagi tidak berkesan.

Nasib baik gua tak perlu pergi ke klinik untuk kali ketiga, kalau tidak, gua yang akan bagi "ubat" pada encik doktor! sebab gua dah habis Rm 100 untuk ubat yang tak tau berkesan ke tidak~

4 jeritan:

Anonymous said...

kesian suami saya tergolek2 dari kul pagi sampai 5pagi.saya terpaksa drive bawa gia ke klinik pada jam 5pagi.hampeh tul doktor tu....tapi sekarang dia dah ok...

Anonymous said...

mesti dengan gas yang banyak ko tu, bleh mengisi satu tank penuh taxi NGV... hehehe...

Marliza Radzi said...

cute nya gambar kena gastrik!

The Zulus said...

komen gua:

hazri~ ya memang gas penuh, setakat gi perlis-kl tak payah isi lain..hahaha

marliza~katun perut kembung, hahahaha