2009-02-15

Gua terkena Tag siri III

Photobucket
"wuarrgghhhh..terkejut tak?"

Five-ish taggies dari Wahida! Apasal la sikit sangat, mintak 5 je ke? mintak la 20! hahaha~
1..2..3.. mula:

5 Characteristics of your dream guy/girl


*mesti la pompuan sebab aku bukan gay!
*Mak aku mesti berkenan
*Ayah aku mesti berkenan
*Nenek aku mesti berkenan
*Familly aku mesti berkenan

5 Characteristics that you have never like in a guy/girl

*kalau semua orang yg diatas tak berkenan~


5 feelings that you have when you're out with the one you admire

*mesti kena seronok la, kalau tak seronok buat apa keluar ngan dia!
*best
*suka
*gembira
*ngantok sebab tak dapat merokok

5 places that you want to travel with your loved one

*mana-mana je

5 special things that you would give to your loved one

*gua! cukup lah tu~

5 songs that you will sing to your partner

suara gua tak best, takut hujan lebat selama sebulan kalau gua nyanyi dan yang mendengar akan pekak selama setahun~

5 friends that you want to tag

Upin, Ipin, Shin Chan, Nobita dan Naruto! cukup lima~

6 jeritan:

Anonymous said...

el eleh. ko pun sum up jugak hape? heh. get well ya! (refer to previous post ko ttg gastrik)

Marliza Radzi said...

ngantok sebab tak dapat merokok! hahaha!

Anonymous said...

mengada en.zulus ni...masa dating ngan aku dulu aku bagi green light merokok apa...hampeh...kalau tak blh merokok,memang dia dating sambil pejam mata.potong betul....

HASNIFALINA said...

org perempuan plg tak paham.. apa sedap sangat ngan rokok tu? heheh

The Zulus said...

komen gua:

wahida~sum up senang keje~ hahaha

marliza~sebab kekurangan drugs dlm badan..hehehe

Lindawifey~itu dulu~ sekarang tak kan?

The Zulus said...

komen gua

Hasnifalina~ sedap..kalau cicah ngan sambal belacan lagi sedap! hahhaha