2009-03-20

Selamat Pengantin Baru!


SELAMAT PENGANTIN BARU

Sepatutnya semalam gua kena pegi kenduri member gua kahwin kat Perlis. Tapi hasrat itu terpaksa dibatalkan kerana kat opis gua dah ramai orang cuti. Apa2 pun gua berdoa semoga dia akan berbahagia hingga ke anak cucu. Nanti gua bagi hadiah kat ko ye Pijan.

P/S: Sorry gua cilok gambar lu dari Facebook! Jangan marah aarr..

12 jeritan:

Anonymous said...

aku terima 'jemputan' dari pijan tp dapat sampul surat je... kad xde kat dalam.. hahaha!

Apa2 pn, ucapan tahniah kepada Inspektor Pijan!

Anonymous said...

kenapala en.inspektor kita ni buat kenduri hari khamis.susah nak cuti.kalau weekend boleh gak gi.boleh balik umah aku terus.bestnya.....

zul's realm..... said...

ehh pijan dah kawen....selamat pengantin baru untuk dia...tak taw la plak hehehe...awat nikah hari khamis ermmm nak dapat keberkatan tuh hehehe....

Marliza Radzi said...

pergh Tuan Pijan la!

The Zulus said...

komen gua:

hazri: dapat sampul je? hahahaha.

Lindawifey: tu la pasal, awat buat hari khamis..

Zul: Betul 3X, amik keberkatan ;)

Marliza: Ya Tuan Pijan memang pergh!

Anonymous said...

selamat pengantin baru, Tuan Pijan!

Unknown said...

selamat pengantin baru insp pijan. aku tak bole panggil die tuan, die yang kene panggil aku tuan.hahahaha

HASNIFALINA said...

hmm.. kawen dah mamat ni.. aritu ada si asma bagitau dia nak kawen.. selamat pengantin baru tuan inspector

HASNIFALINA said...

linda, hang ni tak ingat jalan balik utara ka? hahaha.. tuan majistret butterworth ct 4 rindu kat hang ni.. kahkahkahakah

The Zulus said...

komen gua:

wahida: siapa lagi lepas nih eh?

faiz: nampaknya dua budak umah aku dah ada title tuan, bagus3x

hanifalina: ko bila plak nana?

HASNIFALINA said...

zul: ewah2.. aku semakin takut dgr soklan ni.. hahaha client aku pun cuba2 sibuk2 diri tanya jugak.. alamak..

The Zulus said...

hasnifalina: nampak sangat client tu berkenan dgn ko...