2009-03-23

Selesma dan gua!


Gua terkena virus menyebabkan gua dijangkiti selesma. Bermula dari semalam hingga ke saat ini gua tidak berhenti bersin dan menyebabkan hidung gua terasa seperti mahu tercabut dan sentiasa berair. keadaan amat tidak selesa sekali. Badan gua terasa lemah, terima kasih pada rhinovirus yg menjadi punca keadaan gua.

Mungkin keadaan cuaca panas dan hujan tidak menentu menjadi punca kepada keadaan gua pada waktu ini. Rasa seperti mahu berjumpa doktor dan mengambil MC saja.

Ya, mungkin gua patut ambil MC saja dan besenang senang di rumah.

P/s: Bestnya dapat ubat dan berehat di rumah dari dapat ubat dan pergi kerja!

5 jeritan:

Anonymous said...

Betul. Betul. Betul. Sila ambil ubat dan berehat di rumah. Get well!

me3n said...

Bunyi macam nak kongsi kegembiraan je hehe. Entah2 ko berjangkit dari sesapa dalam akuarium neh *bersiul*

HASNIFALINA said...

semoga ko cepat sembuh.. ewah.. mintak2 jgn berjangkit kat linda, nanti sian dia..korang bila balik sini, bagitau lah weh..

The Zulus said...

komen gua:

wahida: berjaya dapat MC *wink*

ad3ck: memang byk pembawa virus dlm akuarium ni! salah sorang ialah kamu~

hasnifalina: rasa mcm dia dah terjangkit dgn aku jer~ aku dah suruh dia dok jauh2 dari aku, keras kepala!

MD Sukri said...

Semuanya mesti la nak sama2.
"U JUMP, I JUMP" toing3!!!