2009-03-12

Orang tua dalam kelas

Apa perbezaan antara sidang Parlimen di Malaysia dengan budak2 sekolah?

Bezanya budak2 sekolah kalau cikgu suruh senyap dorang akan senyap, tapi ahli2 "Yang Berhormat" kita bila Speaker suruh senyap, dorang buat tak tahu je.. yang sebelah pembangkang ke atau sebelah kerajaan sama saja, sampai ada yang kena halau keluar Dewan!

Nakal betul YB kat Parlimen.. Lepas ni Speaker bawak rotan baru tau~

Hahahahahaha.
"Budak darjah satu lagi berdisiplin"

"Budak2 nakal berstatus YB"


P/S: Gua pon pernah dihalau keluar! tapi gua bukan YB, gua budak sekolah je!

7 jeritan:

Anonymous said...

ada satu lagi perbezaan... kepandaian budak darjah satu melebihi sesetengah YB... hahahaha

me3n said...

kat opis belum ada lagi eh yg suruh senyap? kalau ada nanti apakah kita betol akan senyap? ehehehhhe.

farahlily said...

seriously diorang argue tu kekadang mcm beli ikan dekat pasar, jerit2. orang jual ikan pun lebih bagus berbudi bahasa daripada depa tau nowadays.

daripada peminat setia ikan bakar pasar keramat hehehe :p

The Zulus said...

komen gua:

Hazri: setuju, setuju, setuju!

ad3ck: eh, kita kat opis senyap apa..hahahaha!

farahlaily: aku jugak suka ikan bakar..tp tak penah rasa ikan bakar keramat~

Anonymous said...

hahahah! aku stuju dgn semua lah! hahah!

The Zulus said...

kojo ke pn wahid? sama lah kite!

Anonymous said...

ler, Ahad kan kat sini keje En.Zul? tapi keje Ahad ni rileks sket. hahah!