2009-02-20

Politikus Opis

"keburukan vs kebaikan"

Al-kisah kalau namanya pun tempat kerja, seribu satu ragam dan perangai manusia boleh kita jumpa. Tak kisah lah kerja kat mana-mana pun, sama saja. Si polan yang bersungguh buat kerja dan si polan yang "kunun-kunun" buat kerja...gua bukan marah pun~

Itu belum lagi masuk si pengampu bin kaki bodek bos, lagi teruk, kerja tak tahu nak buat, tapi depan bos claim dia yang jaga satu company! kalau tanya haram tak tahu buat apa-apa...gua bukan marah pun~

Kat opis gua, ada jugak benda macam nie, macam yg gua cakap, kat mana-mana opis mesti ada insan sebegini, tapi gua malas nak ambik port, yang penting gua buat kerja gua, korang nak pusing sana sini korang punya hal..gua bukan marah pun~

Gua bukan marah, cuma kurang faham, yeay!

P/s1: *Keburukan dalam diri gua mendesak supaya gua cari gambar "bugel" Elizabeth Wong! tapi setelah mencari tidak kutemu dong~

P/s2:*Apasal Anwar tak terima resignation dia?! Ini lah namanya politikus~

P/s3:*Gua buat blog semasa gua free (takde keje nak buat) bukan sebab gua mengular~

6 jeritan:

Anonymous said...

saya pun menyampah bila ada gak si pengampu bin kaki bodek di firm saya.bila depan boss dia la yg manage everyhing,dia aje yg buat keje...hampeh...kenapa masih wujud org2 sebegini....

Marliza Radzi said...

P/S 1 - dengar cerita, bukan bugilpun. cuma, terlalu sexy lah.

The Zulus said...

Komen gua:

bukan bugil ke?

Anonymous said...

Alhamdulillah di firm aku tiada pengampu/kaki bodek! syukur lah!

HASNIFALINA said...

em.. tempat aku pun so far oklah..mintak2lah takkan ada sampai bile2 (sampai bila aku nak keje sini?)

The Zulus said...

Eh, aku rasa cam dok ganu n kedah, keje hari Ahad! hehehehehe