2009-02-22

Aduh, gua kecewa!

"Dah kumpul Rm2.2 juta dalam masa seminggu"

"gua menjerit kecewa"

Huh, sabtu lepas gua dan wife gua cuba nak tengok movie Geng, ala, yang ada Upin dan Ipin tu, tapi tak kesampaian sebab tiket sold out. Sabtu minggu ni pun tiket sold out dari pagi sampai malam, tak kesampaian lagi sekali!

Ramai jugak orang yang datang tak dapat tiket, siap bawak satu family tapi takde tiket, kesian. Gua yang dah besar panjang ni pun frust sebab tak dapat tengok movie tu, apatah lagi budak2 kecik, masing-masing buat mulut muncung la...

Nampaknya kena tunggu Dvd keluar la kalau camtu, next week ada game futsal, tak boleh lagi la nak tengok Geng! ceh frust, frust, frust!

9 jeritan:

Anonymous said...

saya juga kecewa.lastly,2 minggu berturut2 jadi kutu lepak kat bkt raja...huk..huk...

MD Sukri said...

ciannye akak n zuldude,klu bli vcd,pastikan ori.haha.

Anonymous said...

Betul, betul, betul....

Anonymous said...

dgr kata diorg target RM10M for that movie. gila lah! aku pun nk tgk lah! hehe.

The Zulus said...

komen gua:

Syuk: aku bukan cam ko, support pirated!

Hazri: eh, ada gaya upin n ipin arr..

Wahida: tengok! tengok! tengok!

HASNIFALINA said...

wah... tetiba je aku pun teringin gak tgk upin ipin...erm.. haruskah?

HASNIFALINA said...

wah... tetiba je aku pun teringin gak tgk upin ipin...erm.. haruskah?

The Zulus said...

harus, harus, harus!

Anonymous said...

betul..betul..betul...