2009-02-17

nampak tak tote?


"Yeay, it's a tote"

Semalam gua temankan wife gua ke PUSRAWI untuk buat monthly check up. Oleh kerana sekarang kandungan wife gua dah masuk 4 bulan, maka banyak lah yang nak kena check, timbang berat pastu check darah, scan baby dan macam2 lagi~

Biasanya time scanning, gua la yang paling excited, seronok bila tengok baby tu bergerak2, dan tahu baby tu sihat dan ok. Setiap kali scan, doktor mesti tanya wife gua,"Husband tak nak tengok?", gua pulak bila doktor dah cakap macam tu, memang tak tunggu doktor tanya kali kedua, time tu gak gua terpacak depan screen mesin scan tu sambil tersengih sebab tak sabar nak tengok~

Apa yang best masa scanning doktor tu tunjuk kat screen sambil cakap "can you see the baby, ha..nampak tak tote dia?" gua time tu pelik gak apa tu tote? bila doktor tu tunjuk "tote" yang di maksudkan kat screen tu, baru gua faham..owh "tote"...hahahahahaha~

Oleh kerana terlalu seronok, semalam gua cuba berborak2 dengan baby dlm perut wife gua semasa wife gua tengah tidor! wakakakakaka!

p/s: Thanks pada rakan gua yang pernah aminkan keinginan gua, yeay! ada member main bola!

11 jeritan:

Anonymous said...

Tote!!!!! Tahniah2...! warkhahaha!

Anonymous said...

ni baru peringkat awal,dah nampak "tote".Insyallah tercapai doa suami sya nk baby boy.nak sangat..punyala excited mr.zulus sampai mengigau cakap ngan bantal yg diingatkan perut saya....heheheh...

Anonymous said...

hahahah! aku ym dgn Linda & msn dgn Hazri sb nk bgtau tercapai hasrat ko (mudahan2 betul la boy!). tahniah!

HASNIFALINA said...

weh, congrats... insyallah, ko akan dapat baby boy... nak cup jd anak angkat aku, bleh? hehehe..

The Zulus said...

komen gua

Hazri: harap2 doktor tu cakap tote tu betul lah!

Lindawifey: Eh, gua ada mengigau ke?

wahida: harap2 la...

hasnifalina: boleh, no problem!

Anonymous said...

errr....nana,klau hang nk jd mak angkat anak aku kena la kawin dulu....hehehhhhe...klu belum,jadi kakak angkat le.....

Anonymous said...

t0tE bAbY jE?? haha.
klu wife mkn fishball, leh la die start practice men bola~kih3.

The Zulus said...

komen gua:

syuk: banyak la ko punya fishball!

Marliza Radzi said...

tahniah! alhamdulillah!

The Zulus said...

alhamdulillah!

HASNIFALINA said...

linda... aku career woman.. tp berhati keibuan yang tinggi..hehehe