2009-02-02

jaga ada kambing! nanti kena tanduk!


"KAMBING BETOL!"

Hari ni gua kena gi pejabat pos disebabkan driving license gua telah tamat tempoh, nak tak nak gua terpaksa juga renew! daripada kena saman dengan pak polisi kita kan...

masa kat pejabat pos tadi memang ramai orang, mungkin disebabkan hari ni hari isnin kot. Gua pegi pos office dekat subang carefour jer.

Semasa gua sampai, orang memang dah ramai..panjang jugak la gua kena queue, lenguh jugak kaki kena berdiri lama. Tapi satu je yang gua tak suka, species orang tak pandai nak beratur, kurang asam tol la , orang lain pun nak cepat, sekurang2nya beratur la dulu. Kambing masuk kandang pun pandai beratur. tu la, otak ada guna kepala lutut!

Biasa la benda2 orang potong "queue" ni, terutama sekali kat TOL, takde sivik! kambing gurun!

4 jeritan:

zul's realm..... said...

hahahhaha...biasak laa bro...ko sekeh jer kepala org takde sivik tu..kalu aku dulu slalu kene kat LRT pagi2 nak g keje..aku sound je hahaha...padan muka..org mcm nie patut diajarrrrr...*nada marah dgn emosi tuh*...ahaks....

Anonymous said...

eih, boleh renew kat MyEG secara online je. takyah Q pepanjang. Hahah! Tadi aku baru je YM dgn Linda pasal 'kesabaran menunggu'. hahahah!

Anonymous said...

tgk pn.wahida,en.zulus kitani memang kurang sabar bab2 berbaris walaupun bab2 lain dia adalah seorg yg penyabar....muhhahahaa....sori yer suamiku...terngumpat plak...

The Zulus said...

Komen gua:

1. kadang2 rasa nak penyepak gak kan org2 camtu.

2. oh, aku tidak menggunakan kad kredit. lgpun nak kena tggu 5 hari waktu bekerja kalau tggu dorang deliver license aku...

3. gua memang tak suka berbaris, sebab ramai org suka2 hati potong Q