2008-11-24

Setahun setelah~

Hari ini 24 november 2008, secara rasminya sudah genap setahun setelah gua menamatkan zaman bujang gua.

Macam2 pengalaman yang gua dapat dalam setahun ni, bukan senang nak jadi husband orang, itu baru jadi husband orang kalau dah jadi bapa orang lagi bertambah2 tanggungjawab~

Apa2 hal pun gua kena cakap terima kasih sama isteri gua kerana tahan dengan perangai gua, kata2 kejam gua, dan juga benda2 karut yang gua pernah buat.


ikhsan nice stupid playground "miracle"

12 jeritan:

Anonymous said...

Congrats and Happy 1st Anniversary! Tq sb jaga kawan aku! heh.

The Zulus said...

ko pun bnyk tolong aku dulu kan~

Anonymous said...

banyakkkkk sgt! hihi! syukurlah korang dapat harungi semua dugaan tu. biasalah ups and downs kan? ;)

Marliza Radzi said...

so sweet :)

Happy 1st Anniversary, Zul & Linda!

The Zulus said...

tengkiu very much~

Anonymous said...

congrats................

Anonymous said...

dari aku.

The Zulus said...

peeh ko kah tu?

Anonymous said...

Zul : aku baru nk teka org yg sama. heheh. (saje nyibuk!)

The Zulus said...

sebab macam ada aura mystery gitu kan?

Anonymous said...

Zul : Ha'ah. hehe. seram. p/s : knpa ko tak update?

The Zulus said...

belum menurun lagi~ kena betapa jap, lepas dapat ilham baru update~