2008-11-27

too precious enuf said!









kalau nak ambik gambar macam ni lagi sekali mesti susah kan? gambar yang bukan di ukur dari bertapa mahal dan berteknologi tinggi kamera yang digunakan, tapi suasana dan mereka2 yang terlibat di dalam gambar tersebut, di mana nilai gambar tersebut menjadi terlalu berharga!

* terima kasih pada mereka yg muncul di depan lensa (termasuk gua sendiri)!

7 jeritan:

Marliza Radzi said...

macam ada gua jugak.

The Zulus said...

ya, anda juga sa;ah seorang yg telah muncul didepan lensa!

Anonymous said...

aku suka! aku suka! aku boleh upload-kan gambar wedding korg masuk list entry ni. haha. baru complete!

Anonymous said...

terharu la... tsk... tsk... shhrrooottt... (bunyi tangisan dan diakhiri dengan bunyi tarikan hingusan... warkhahaha!)...

zul, gambar bon/zmah kawin ada, gambar aku/wahida kawin ada... mana gambar ko/linda kawin daa?

The Zulus said...

oleh kerana menggunakan kamera org lain dan diambil oleh org lain, maka aku takut ia dilindungi oleh copyright law! hahahaha

Anonymous said...

Hazri : gambar zul/linda kawin tu kan ada dlm entry sebelum tu. esklusif tu! hihi.

The Zulus said...

ya, betul tu..pandai wahida~