2008-11-20

gua dan encik otot

Semalam gua main badminton! terasa janggal sebab sudah lama gua tidak memegang racket badminton. Rasanya sudah hampir 3 atau 4 tahun atau lebih lagi? dulu masa sekolah gua hari2 main badminton selain dari bolasepak and takraw~

Boleh dikatakan gua memang aktif sport masa sekolah dulu, macam2 sport gua ikut.. tapi lepas masuk Uitm dan ditambah pula gua mengalami kecederaan (torn ligament) gua jadi slow sikit dan badan gua pulak semakin membesar disebabkan hanya otot mulut sahaja yg bergerak (sebab makan je)~

Tapi seronok juga dapat lepas gian main badminton, tapi itu lah, baru main 3 set dah macam nak pengsan~ dan sekarang badan gua dah rasa sakit2 dan terasa sengal mungkin di sebabkan muscle2 dan urat2 saraf gua terlalu lama tidak bersukan!

next week nak main badminton lagi la~

2 jeritan:

Anonymous said...

woah, dalam usaha mahu menguruskan diri ke? hahah!

The Zulus said...

sambil kurus kita sihat kan badan~