2009-05-06

tak sama


Gua tulis blog ini bukan kerana gua mahu membuat promosi atau iklan tidak berbayar bagi kedua2 restoran ini, sebabnya gua tak pernah makan di restoran tersebut dan juga mana2 restoran chinese sepanjang hidup gua dan tidak jugak dibayar oleh pemilik restoran tersebut utk meletakan gambar restoran mereka dalam blog gua.

Tapi gua baru perasan nama restoran tersebut hampir2 sama walhal gua sudah beberapa kali melepak dihadapan restoran tersebut, satu kat Damansara satu lagi kat Subang. Agak2 dorang ni kenal satu sama lain tak??

p/s: saja nak update blog..kuang kuang kuangggggg~

4 jeritan:

wahida said...

A'ah kan? adik-beradik kot? haha! p/s: aku risau ko & linda menyepi. haha!

The Zulus said...

owh, bukan menyepi..cuma bertafakur... kui kui kui

Hazri said...

macam kenal je gmbar Restoran Bee Fatt tu...

The Zulus said...

kompom ko kenal hazri... hahahaha