2008-12-15

kancil melompat tebing~

Gambar ni gua ambik sabtu lalu, gua pelik sebab macamana kancil ni boleh terbabas kat selekoh kawasan apartment gua duduk. Kesian kat owner Myvi putih tu sebab tak pasal2 kereta dia jadi mangsa.

Gua rasa memang driver kancil tu bawak laju sebab gua dengar bunyi ekzos yang kuat sebelum tu, rasanya driver tu tak boleh control and then kasi hentam itu tebing. Nasib baik hentam itu tebing dulu, kalau tak mesti Myvi tu lagi jahanam. Nasib baik hentam Myvi, kalau hentam orang?





Budak berbaju merah itu lah driver kancil tersebut~ nak kata mabuk hari masih siang lagi! atau si driver kancil cuba meniru gaya drift macam dalam movie!

7 jeritan:

Anonymous said...

Gila lah! heh.

The Zulus said...

lepas ni perodua kena buat kancil yg ada suis lompat~ hahahhaa

Marliza Radzi said...

mesti cakap fon masa tengah cuba park (tetiba buat kesimpulan?)

The Zulus said...

atau cakap fon pastu terlelap kejap, lalu eksiden?

Anonymous said...

ataupun cakap fon, pastu terlelap dan memang tak reti bawak kete (lagi2 sambil cakap fon dan terlelap)...?

Baba Insyirah Iman said...
This comment has been removed by the author.
Baba Insyirah Iman said...

Saya sebagai pemilik asal gambar itu menuntut royalti..xnak duit ehsan aaa..jgn jadi BN aaa...