2009-07-12

fokus,..fokus!

Gua sangat busy..

seminggu dua nie

tiada masa untuk update blog gua

terkejar ke sana sini!!


GUA KENA FOKUS, GUA KENA FOKUS


p/s: fokus..fokus sampai tekeluar bijik mata!

10 jeritan:

ieza98 said...

good luck drakulus :P

ieza98 said...

good luck drakulus :P

The Zulus said...

amboi..masa bila sye dpt gelaran drakulus nie?

wahida said...

busy apa weih? fokus apa? hero nk kuar ke? hihi!

Anonymous said...

Salam,

Tuan Rumah,

Good luck...nak exam ker?

ketampensel

The Zulus said...

komen gua:

wahida: busy macam2..banyak masalah negara sekarang nih~

anonymous: exam? hahahaha.. ketampensel ni sape?

me3n said...

Fokus kat Travian kan? Ingat ku tak nampak? ehehehehe.

The Zulus said...

wei, bukan travian ah..gua tak layan..kingsage baru betul~ kuang3x

owh, main travian..kantoi! report kat bos ko!

me3n said...

oi da boleh akses blogger!!! ehehehe.

Marliza Radzi said...

zul & linda, congrats!!!