2009-04-19

Betul ke??

"Sila klik pada gambar utk gambar size gedabak"

Gambar ini gua ambik masa nak pergi lepak kat Rahman pada ptg Khamis lepas. Untuk pengetahuan Rahman ialah sebuah restoran Mamak yg terletak di Glenmarie Shah Alam dan telah menjadi port tetap gua dan geng2 seOPIS gua membuat diskusi berunsur ilmiah...

P/S: gambar dalam bulatan kuning menjadi tanda tanya sila perhati betul2~

11 jeritan:

wahida said...

apa tu ek? UFO? heh.

The Zulus said...

ko tengok ah betul2..

wahida said...

haha. tadi aku tak enlarge. skrg baru nmpk. hihi!

The Zulus said...

gempak kan? ngeh ngeh ngeh..

LindaWifey said...

ceh...tetipu aku...

The Zulus said...

muahahahaha....

zul's realm..... said...

fuyohhhh....caya la wehh...SuperZulus to the rescue..tabik spring nih...aku nak menuntut ilmu jadi Suparman gakk aaa....

The Zulus said...

sila2.. senang je, bertapa kat mana2 bus stop sambil makan chokie2.. lepas stgh jam kompom ko jadik suparman~

Marliza Radzi said...

apakah?! haha!

The Zulus said...

hahahaha... bosan2 letak kat gambar, kasik gempak sikit~

Hazri said...

SuperZulus to the rescue...!