2009-01-19

Betul ke tak gua tak tau!


Raya Cina dah dekat, lagi seminggu je.. baru2 ni gua terima email dari Bos gua pasal chinese New year oranges-worms.

Dikatakan cacing@ulat2 ni seakan serupa dengan texture buah orange, dan kerajaan China sendiri telah menghapuskan beratus2 tan buah orange tersebut, tapi takut juga kalau ada orang cuba mengaut keuntungan dengan menjual atau mengeksport buah2 orange yang "berulat".

Gua tau, ramai dari kita dapat banyak buah orange free time chinese new year, gua tak tau betul ke tak pasal nie, cuma kena berjaga2 la kot..

Gua pun tengah post entry ni sambil makan buah orange free...tapi terpaksa belek2 dulu ah~ hahahaha

BOIKOT BARANGAN USA dan SEKUTUNYA~

5 jeritan:

Anonymous said...

oh ye ke? aku adalah penggemar yg setia buah tersebut. lagi2 dlm keadaan skrg. Ngee.

The Zulus said...

ala, tak tau betul ke tak.. bagus apa makan buah orange, terutamanya yang free~ wakakakaka

Anonymous said...

a'ah. byk btol dapat yg free. berkotak2 aku bwk balik umah. hahah! rezeki la.

Anonymous said...

cacing @ ulat tu la yang membuatkan limau-limau tu sedap... hahahaha!
kalo ada cacing @ ulat dalam limau, kira ada 'ong' la... hahaha!

The Zulus said...

kalau jumpa berlian dalam limau itu baru 'ong'.. hahaha