2008-10-21

Di luar kawasan?

Semalam gua ngan bini gua lepak kat seksyen 7 kota damansara.. konon-konon nak cari tempat utk melantak (dinner) sebab sudah terlampau bosan dengan kedai-kedai yang berhampiran dengan kawasan rumah. Ala..kedai tu takde la jauh sangat dari rumah, cuma terkeluar dari lingkungan kawasan rumah~

Nama kedai Ghulam Mee.. atas recomendation kak ipar gua, kitaorang gi la try.

Memang ok la kedai ni, ramai jugak orang, dulu kak ipar aku kata dorang cuma buka warung kecik tepi jalan je,..sekarang dah ada kedai besar! special menu kat sini mee goreng mamak! Tapi lain kali la gua try..gua tak rasa nak makan mee goreng la...


Apa lagi, malam tu melantak lah kitaorang dgn sepuas-puasnya, lepas ni boleh datang lagi untuk try mee goreng mamak yang dikatakan power itu~

5 jeritan:

Anonymous said...

nyam...nyam...sedapnya laksa dia.nak lagi...nak lagi...

Anonymous said...

sapa2 yg ke kota damansara jgn lupa singgah ke Gulam Mee...pure from penang...harga murah,rasa hebat..

Anonymous said...

Linda : ko dapat tips ke promo? hehe.

Zul : lain kali ajak aku tau! hehe.

Anonymous said...

Hebat btul restoran Ghulam Mee ni... siap ada mee berbentuk nasi ayam lagi tu... hahahaha

The Zulus said...

ghulam mee juga menjual nasik ayam dan western food~ hahahaha